Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 3 mei 2009

De poort hangt !

Gisteren is nonkel Gert komen helpen met het hangen van de poort. Eerst leek het een gemakkelijk klusje te zijn, maar het bleek allemaal toch niet zo simpel ! In de voormiddag ben ik met de mopjes, tante Tinne en moeke gaan winkel, ... joehoe ne volledige nieuwe garderobe voor mezelf, sportschoenen en sportbroeken voor de meiden ! Dan kreeg ik nog een telefoontje , dat ik om anderen sterkere vijzen moest gaan, want het hout van de poort bleek héél hard te zijn. (wat ken ik nu van vijzen ?!) Terwijl Bart en nonkel Gert verder met de poort bezig waren, ben ik met de meiden naar tante Ann en ons KAto gefietst, om dan samen verder te fietsen naar het rusthuis en moemoe te bezoeken. Tegen 16.00 was Bart klaar en konden we ook lekkere spaghetti eten.

Geen opmerkingen: