Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 15 september 2007

Dada babytijd

Na wat wikken en wegen, hebben we dan toch besloten dat we super gelukkig zijn met onze twee dochters en dat er geen meer bij zullen komen. Al enkele maanden stapelen de dozen hier zich op met dingen die te klein zijn voor ons dina en lien. Hoog tijd om dus alles eens te sorteren en weg te doen. Vandaag was het garageverkoop bij mijn schoonzusje Ann, dus ik met al wat ik hier nog had staan naar ginder. Heel veel hebben we niet verkocht, maar ik heb toch een kleine 50 euro verdiend, die meteen in de spaarpotjes van de meiden is gestoken. Het deed wel even pijn om al mijn spulletjes daar zo te zien liggen, maar echt moeilijk had ik het er niet mee. De meiden daarentegen ,... zie maar naar de foto's. Al wat niet verkocht is geraakt, staat nu bij tante Tinne :)


1 opmerking:

Ina zei

Vaak hoor je bij tweelingmama s dat ze heel graag nog een eenlingzwangerschap zouden willen meemaken wanneer dit nog niet het geval is geweest maar daar heb je geen dubbele uitzet voor nodig ;o)