Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 5 september 2007

Photoshop

Het is een feit ! Gisteren ben ik met een collega/vriendin gestart aan een cursus photoshop elements 5.0. We vonden het al direct de moeite eigenlijk. We zitten met zo'n 16 cursisten in de groep, allemaal heel uiteenlopende mensen, met verschillende redenen om deze cursus te volgen. Ik heb het handboek al eens bekeken en ben benieuwd wanneer ik al die dingen ga kunnen. Goh, wat kijk ik er naar uit om hier super mooie collages te posten, zoals die van annouk of vinke ! Allé, ik zal nog eens wat gaan oefenen !

3 opmerkingen:

Ina zei

Inderdaad, Vinke haar zus kan er wat van. Veel succes Fietje!

katcat zei

Welk handboek gebruiken jullie?

Veel plezier gewenst!!!

Sofie, mama van dina en lien zei

de docenten hebben zelf een cursus samengesteld.