Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 26 januari 2008

Ik geef mijn stokje door aan ...

Ik kreeg van Lieze een stokje geworpen dus bij deze zal ik mij een beetje blootgeven... euhum...

Wat wilde je later worden toen je kind was?
Architecte of juf !

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
Juf

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Groot en slank

Hoe zie je er nu uit?
Klein, niet te dik en niet te dun !

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Mijne man zag eruit zoals Mark Owen van Take That, tja...

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
Vier, voor mijn dertigste.
Ik heb al mijn twee mopjes,...maar die andere twee ziet Bart zo niet zitten,... en ik eigenlijk ook niet meer. Het zwanger zijn op zich zou ik nog wel eens willen !

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
Ik was toen al een viesneus en nu eigenlijk nog.
Ik lust heel graag tomaten, komkommer en frietjes.
Ik lust helemaal geen spruiten, rode kool,...

Is dat nog steeds zo?
Ja, hoewel ik nu al wel mosselen en scampi's lust !

Ik geef mijn stokje door aan: Ann en Bianca.

1 opmerking:

Unknown zei

Heel hard Bedankt dat je het niet aan mij doorgegeven hebt