Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 10 januari 2008

Naar de tandarts... en shoppen

Gisteren was het dan zo ver, ons bezoekje aan de tandarts. Met oudjaar was er een stuk wijsheidstand van Bart afgebroken. We besloten om de meiden mee te nemen, zodat ze de tandarts ook al eens leerden kennen. Helaas, geen groot succes ! In de wachtkamer vonden ze het allemaal nog heel leuk, maar zodra we naar binnen mochten was het al een pak minder. Ze wilden niet op de stoel gaan liggen en al helemaal niet hun mondje openen. Na wat aandringen en een beetje hulp heeft de tandarts toch eens naarhun tandjes kunnen kijken, alles ok ! Bij Bart bleek de wortel nog in zijn tandvlees te zitten, dus die heeft wat langer in de stoel moeten zitten. De kindjes kregen nog een cadeautje en alle kommer en kwel was snel vergeten !

Na de tandarts zijn we nog wat gaan shoppen in Turnhout. Ons dina en lien hadden enkele cadeaubons (filou en villa happ), ik had nog een jas nodig en Bart schoenen. Het was fijn zo met het gezinnetje. In villa happ heb ik een hele voorraad leren kunnen aankopen, dankzij de serieuze kortingen (en een foute berekening aan de kassa) en bij filou kocht ik twee vestjes en nog enkele t shirts.Zelfs Bart en ik vonden onze goesting, Bart zelfs in de solden, mijn jas was helaas al nieuwe collectie. We zijn ook nog lekker gaan eten,... joehoe de meiden eten zelfs goed tegenwoordig !
(nogmaals bedankt tante Ann en nonkel Dave voor de bonnen !)

Geen opmerkingen: