Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 29 april 2008

Naar de dokter

Gisteren ben ik met ons dina naar de dokter moeten gaan. Ze stond op en ik voelde het meteen, ze gloeide gewoon. Het verdict: een amandelonsteking. De medicamentjes doen goed hun werk, maar de mopjes blijven de rest van de week maar thuis. Ons lientje had het vandaag ook warm, maar als we dan haar temperatuur maten, bleek ze geen koorts te hebben. Haar keeltje ziet toch ook rood, we wachten nog af tot morgen, maar ik vrees dat nummer 2 aan het volgen is.
Ander nieuws: in het najaar ga ik een 5 tal peperkollekes op mijn rug/schouder operatief laten verwijderen. Ik heb ze gisteren ineens nog eens laten nazien. Aangezien ik een echt zon- mens ben, kan ik dat toch beter laten doen. Je zal het nog wel lezen !

1 opmerking:

Bianca zei

veel beterschap (k)