Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 19 november 2008

De drukke periode is begonnen...

Het leven gaat hier gewoon door, kindjes naar school, werken, de was en de plas, spijtig genoeg is het nu echt winter aan het worden en daar heb ik nu net geen zin in. Hoewel, het zou leuk zijn moest er nog eens echt een héél pak sneeuw vallen. Dan nemen we de trein richting Duitsland of de Ardennen. (Bij deze ben ik dus ook op zoek naar skibroekjes ed voor de meiden) Zowel ons dina en lien doen het heel goed op school, ze zijn in de ban van tellen en jarig zijn.
Ook sinterklaas is héél aanwezig in ons huis, ze hebben al lang gekozen wat ze willen en ze weten dat de tutjes moeten worden afgegeven. (we zijn benieuwd)
Donderdag had ik oudercontact met bijhorende rapporten op school, er zijn maar twee ouders niet geweest, maar daar heb ik dan op vrijdag een gesprek meegehad. Na het oudercontact ben ik dan met een collega nog naar de mc donalds geweest, maar dat hebben we ons nadien wel beklaagd, beiden hebben we last gehad van onze maag.
Zaterdag zijn we dan eindelijk op babybezoek bij "Bas" geweest. Hij is 5 weken te vroeg geboren, maar daar is nu 3 maanden later nog maar weinig van te zien. We zijn samen met nonkel dave, tante heidi, renske en yente naar hen toe gereden,... mijne euro viel vrij laat, maar ik vond het er zo bekend uit zien. Blijkt dat we in Hamme zitten, 2 straten van het Mierennest, een hele leuke binnenspeeltuin, waar we eerder al eens een twinmeeting hadden.
's Avonds zijn we dan naar de housewarming party van Stijn en Elke geweest. Het was er héél gezellig, we zijn echt gesoigneerd met lekkere hapjes ed. Zondag konden we dan uitslapen, zijn we de meiden gaan halen en hebben we ineens de kaartjes voor kerst getrokken. Het weer was hier maar triestig en dus zijn we een filmpje gaan huren en hebben we een lazy zondag gehad met ons 4 ! Heel gezellig en Stuart Little2, de film die de meiden kozen, was zelfs best goed.
Maandag was dan een gewone schooldag, spijtig genoeg met een personeelsvergadering achteraf, ik kwam doodmoe thuis. Het weer begint al op mijn gemoed te werken, ik ben een echt zonmens, hoewel ik in de winter geboren ben. Gek he !
Vanaf het komende weekend is er telkens wel 1 ding waar we naartoe moeten, ofwel op vrijd of zaterdag, op zondag hopen we te recuperen, want de drukte duurt nog tot eind januari.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is ook al zo vroeg donker s avonds. Ik word daar echt slaperig van...Dit weekend zal er sneeuw zijn in de ardennen!

groetjes Ina