Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 27 december 2008

Naar aquatopia

Vandaag zijn we met de trein naar aquatopia geweest. Bart had een gratis ticket gewonnen via de p magazine en ook mijn tante had prijs en die heeft het hare aan ons gegeven. Dus we zouden enkel voor de meiden inkom moeten betalen. Aan de kassa vroeg ik toch nog maar eens of ik met mijn lerarenkaart ook korting kreeg voor de meiden en ... ja hoor. Zo zijn we dus voor maar 6 euro binnen geraakt ipv bijna 40 euro. Ne goeie deal he ! Momenteel loppt er ook een wedstrijd in aquatopia. In alle bassins zitten er 6 kerstballen verstopt, met telkens een woordje op. Je moet deze zoeken en nadien een zin proberen te maken. De meiden waren enorm geinteresseerd en hebben flink meegzocht naar de kerstballen. Ze waren vooral onder de indruk van de haaien en daar zijn we dan ook het langst blijven kijken. Aan de uitgang hebben we dan de wedstrijdformulieren in de doos gestopt en mochten de meiden elk nog een kerstbal kiezen uit de doos, waarop een nummertje stond en zo kregen ze ook nog eens een super leuke prijs, waar ze heel blij mee waren. Na al dat wandelen en kijken hadden we natuurlijk honger gekregen en zijn we naar de mc donalds geweest, njam njam. Voor we in onze trein zijn gestapt zijn we ineens gaan informeren voor tickets naar Montpellier... we kijken er naar uit !

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat jullie zoveel korting kregen en zo n leuke dag hadden. ik vind het best duur die inkom

groetjes Ina