Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 7 december 2008

Nog 2 weken ...

... en het is kerstvakantie !!!

Maar wat deden we de afgelopen dagen ?

Op woensdag 26 november ben ik naar de dermatoloog geweest om mijn peperkollekes te laten nakijken en om eventueel een afspraak te maken om ze te laten weghalen. Uiteindelijk blijkt het niet nodig te zijn, ze zien er gezond uit, moet me wel goed blijven insmeren tegen de zon. Moest ik er last esthetisch last van hebben , dan zouden ze de peperkollekes wel wegdoen, maar aangezien deze op mijn rug bevinden, moet ik er rekening mee houden dat het een pijnlijke plaats is en een plaats waar het slecht geneest. Dus ... heb ik besloten om er voorlopig niets aan te laten doen.

Vrijdag, 27 november zijn de meiden dan ziek geworden. (zie vorige post)

Zaterdag, 28 november zijn we dan met de neven en nichten van ons mama's kant gaan eten. Dit was al 2 maanden geleden afgesproken en besteld, dus zijn we ondanks de zieken toch gegaan.Ze waren in goede handen bij moeke en vokke. Na het eten had ik ook al wat last van mijn keel, maar ik dacht het door de vermoeidheid kwam. Op zondag ben ik dan ook ziek gevallen.
Maandag en dinsdag ben ik dan thuis gebleven van school, de meiden waren toen al heel wat beter.

Vrijdag, 5 december zijn de meiden dan weer naar school gegaan, net op tijd om de sint nog te kunnen zien. En trots dat ze waren, want ze hebben beiden 1 tutje afgegeven. De andere hebben ze dan 's avonds bij hun schoentje gezet. (zie ander berichtje)

En nu ? Nu tellen we af naar de vakantie en centerparcs...

Geen opmerkingen: