Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 22 augustus 2007

Twins @ Limburg

Joehoe, het is zo ver, onze jaarlijkse twinbijeenkomst. Normaal gezien zouden we vandaag naar bokrijk gegaan zijn, gevolgd door een bbq bij mama annouk, maar helaas gooide het slechte weer roet in de oorspronkelijke plannen. We zijn dus met z'n allen naar Pretland gegaan, een grote indoorspeeltuin in Hasselt. Spijtig genoeg waren we niet voltallig. Desondanks hebben de kindjes goed gespeeld en heb ik nog eens fijn kunnen babbelen met de mama's. Nogmaals een dikke kus voor Janne en Joke, want zij bezorgden mij weer fijn materiaal voor in de klas.






4 opmerkingen:

Ina zei

Héhé dat wist ik niet, ons voltallig gezin op de foto is een uniek plaatje! Die bestond nog niet

Lieze zei

ik hoorde van vriendinnen van mij,dat er inderdaad een twinmeeting was...
Misschien van het gesloten forum...
Want ik wist weer van niks...

Ik ben 's woensdags tsjans thuis, dus had gemakkelijk kunnen komen!

Sofie, mama van dina en lien zei

ja, het was van het gesloten forum. Ik zei nog tegen annouk, dat we u hadden moeten bellen, maar zij dacht dat je op vrijdag thuis bent. Doeme toch, ... een volgende keer dan.

Lieze zei

ja tot en met juli ben ik inderdaad ook vrijdags thuis geweest... maar met de schooltijd in het vooruitzicht ben ik vanaf augustus verandert naar woensdag... nu ben ik 's woensdags thuis, dan kan ik ze namiddag opvangen...

Geen probleem, dat dagje thuis was ook heel leuk, ze hebben koekjes gebakken en het was eens goed voor hun potje trainen... want dat lukt op de creche niet zo goed, ze zijn daar 1 dag droog geweest...
en thuis zijn ze meestal wel de hele dag droog...