Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 19 augustus 2007

Vrijgezellenfeestje en shoppen

Het was weer eens eeuwen geleden, dat ik nog eens een keertje gaan shoppen ben in Turnhout. Moeke, tante Tinne, tante Ingrid, de mopjes en ik zijn er met de bus naartoe gegaan. Eigenlijk had ik niet echt veel nodig,... maar kwam toch weer met een serieuze buit naar huis. 's Middags zijn we een lekkere croque gaan eten in het wafelhuis. Na het winkele en zijn we nog even naar de kermis geweest, om tegen half zes aan het station te wachten op papa.
Gisteren was het na toch wel enkele keren bijeenkomen en plannen, het vrijgezellenfeestje van mijn nicht Evy. Veel kan ik er hier niet over schrijven, want ze komt hier ook lezen en we hebben nog iets in petto voor haar... dus iedereen geduld !

Geen opmerkingen: