Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 18 februari 2008

Wat deden we nog allemaal ?

De eerste schoolweek is weeral voorbij, de meiden gaan nu dus elke voormiddag naar juf Hilde en dat gaat goed. Woensdag ben ik met de meiden na de middag naar moeke en vokke gegaan. Zo konden zei daar spelen en ik allerlei prenten inscannen, en papa kon nog wat voorbereidend werk doen aan de zolder. Op donderdag was het weer een hele dag school, het leuke aan die dag is dat ik de meiden dan kan gaan afhalen, aangezien ik het laatste uur vrij heb. Na school zijn we de mopjes gaan inschrijven in de naschoolse opvang. Yep papa Bart zijn ouderschapsverlof (hij heeft 2 x 15 maanden 4/5 gewerkt) is bijna ten einde en dan kan ik op woensdag nooit op tijd zijn om de meiden op te halen, dus zullen ze dan altijd max 1 uurtje naar de naschoolse opvang moeten. Vrijdag was ook weer een gewone schooldag voor de meiden en voor mezelf. 's Avonds zijn we fritjes gaan eten bij moeke, vokke en tante Tinne. Ons dina en lien zijn er blijven slapen, zodat wij zaterdag vroeg uit ons bed konder om aan de zolder verder te werken. Het plafond en de zijkanten zijn klaar, de vloer bijna. Jaja het einde is in zicht !
Zondag zijn we nog gaan zwemmen met tante Ann, nonkel Gert, Kato, nonkel Dave, tante Heidi, ons Renske en onze Yente. De meiden hadden weer dolle pret op de glijbaan en in de wildwaterbaan ! Na het zwemmen hebben ze nog een lekker ijsje gegeten en dan was het weeral tijd om naar huis te gaan ! Ze zijn moe, maar tevreden gaan slapen !

Geen opmerkingen: