Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 23 februari 2008

Ooginfecties,... niet zwemmen dus !

De tweede schoolweek is ondertussen ook voorbij. De meiden hebben geleerd over kleuren en moesten elke dag in een bepaalde kleur naar school komen. Maandag was gele dag, dinsdag groene, donderdag rode en vrijdag blauwe. De blauwe dag hebben ze niet meer kunnen meemaken, want ze zijn die dag verplicht van school moeten blijven, ze hebben nl een virale ooginfectie die besmettelijk is. Dus .... dit weekend ook niet gaan zwemmen, maar gewoon lekker thuis.
Ondertussen ligt de vloer er ook al volledig op zolder, en er is ook al 1 deur van de twee geplaatst. Het einde is in zicht. Zo ging ik vandaag al eens bij Heytens kijken voor matten ed

7 opmerkingen:

Ina zei

Weten ze al dat het hun kamertje wordt? Kijken ze ernaar uit?

Vinke zei

zijn hun oogjes al beter?

Sofie, mama van dina en lien zei

oogjes zijn beter, ze zijn vanaf maandag terug gewoon naar school,... maar ik vrees dat er nu buikgriep op komst is.

Vinke zei

nu vroeg ik me af, ga je matten leggen op hun kamer?

Ik heb alle matten uit het huis geband, zo'n stofnest en vuiligheid vind ik dat...

Lieze zei

ja hier zijn matten ook niet gewenst!

Vieze stofnest zeker op een slaapkamer!

Het is natuurlijk wel gezellig om aan te kleden!

Hier zijn zelfs in de living ofzo geen matten

Sofie, mama van dina en lien zei

ik weet het nog niet, heb wel hele mooie matten gezien, maar idd stof he,... wij hebben in de living wel lekker zachte matten, die worden elke dag twee keer gestofzuigd.
moet er eens over nadenken

PAnnouk zei

Oef, oogjes beter, hopelijk blijft het buikje gespaard.

Ben benieuwd als de elfenfiguurtjes op de muur staan van hun nieuwe kamer ... zijn zooooo mooie tekeningen!