Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 26 maart 2008

Nieuwe schoenen

Het wisselvallige weer zorgt er voor, dat de meiden nog steeds hun winterschoenen dragen. Spijtig genoeg zijn deze echt wel goed aan het verslijten en te klein aan het worden ! Waar blijft dat goede weer toch ! Na de kapper zijn we gisteren ook nog snel naar Turnhout getrokken, op zoek naar nieuwe schoenen. Tja, winterschoenen zijn nu niet meer te vinden, lente- en zomerschoenen daarentegen met hopen. Grote kosten werden weer gemaakt, maar ik vond toch schoenen naar mijn goesting voor de meiden ! De sandalen hebben ze van ons gekregen, de half open schoentjes zijn betaald met de centjes die ze daarvoor van moeke en vokke hondjes hadden gekregen met Pasen. Het is ook de eerste keer dat de meiden niet dezelfde schoenmaat hebben, ons dina heeft een grote 25, ons lien een 26 ! Hun voetjes zijn dus sinds de winter serieus gegroeid ! Ik kocht dezelfde sandalen,... is de eerste keer dat ik dat doe, hun andere schoenen zijn hetzelfde model, enkel de kleur is anders.
En nu dat goede weer nog he ...

dank u wel moeke en vokke hondjes !

6 opmerkingen:

Ina zei

Hier hetzelfde verhaal, voor het eerst een verschillende maat. Thomas zijn voetjes zijn fijner Simon kan een 26 dragen

Ann zei

Echt knappe schoentjes.
Ze zullen er weer mee kunnen pronken.

Vinke zei

Wij hebben net Gitte haar voetjes laten opmeten... nog steeds een 22, ze kan dus nog perfect in haar zomerschoenen en sandalen van vorig jaar... tssss

June heeft een 26.

Vinke zei

ik vergeet nog te zeggend at het mooie schoentjes zijn ;)

Joke zei

Ik vind ze ook heel mooi ! Zal goed bij je meisjes passen. En handig dat het 2 verschillende kleuren zijn voor de herkenning.

PAnnouk zei

Leuke schoentjes!

Ik heb dezelfde sandaaltjes voor ogen gehad voor mijn meisjes maar ik koos uiteindelijk toch nog voor een sandaaltje met een voetbed omdat ze daar iets steviger in zitten, vooral met hun blote teentjes. Ik denk maar aan de speelplaats.