Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 9 maart 2008

Het is druk hier !

Ik zie net, dat het al schandalig lang geleden is, dat ik hier nog komen schrijven ben. Het is geen excuus, maar zowel op school als thuis is het gewoon druk. Ik geraak gewoon niet meer achter de computer. Maar wat deden we zoal, de laatste dagen ?
De oogontstekingen waren hier snel voorbij, de meiden konden gewoon naar school gaan op maandag.(25/3) Op school doen ze het heel goed, ze gaan graag, blijven zonder problemen op school eten en ze komen elke dag wel thuis met dingen die ze op school hebben gemaakt. Zo hebben ze een week rond kleuren gewerkt, elke dag was het de bedoeling dat de kindjes in een bepaalde kleur naar school zouden komen, maandag gele dag, dinsdag rode dag, donderdag groene dag en vrijdag blauwe dag. Ook maakten ze een kleurenboekje !
Donderdag 6 maart ben ik met mijn klas (+ 1b, 2a en 2b) naar de zee gegaan, waar we ook 1 nachtje zijn blijven slapen. Het was superleuk, de kinderen vonden het geweldig, we hadden zupergoed weer. Hoewel het maar twee dagen was heb ik ons dina en lien toch wel gemist. Ze vlogen me letterlijk om mijn hals vrijdagavond.
Gisteren ben ik in de voormiddag met de meiden naar de winkel gewandeld en hebben we 's middags lekkere croques gegeten. Papa kwam toen op het idee om de trein te nemen en ergens naartoe te gaan. We besloten om naar Herentals te gaan, daar wat te wandelen, genieten van het goede weer, iets te gaan eten. En dat deden we dus ! De meiden aten elk twee pannenkoeken met suiker ! Vandaag zijn we na de middag gaan zwemmen. We waren er met een hele hoop, de meiden hebben zich weer goed kunnen uitleven en liggen sinds 19.00 uitgeteld te slapen in hun bed !

Geen opmerkingen: