Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 12 maart 2008

Wij kleuren graag...

Elke dag komen de meiden van school met een heleboel werkjes, waaronder ook veel tekeningen. Ik moet me dringend een dikke kaft aanschaffen, want ondertussen is dat al een hele stapel geworden. Volgens mij zijn de meiden ook rechtshandig, ik heb ze nog nooit iets zien doen met hun linkerhand, .. hoewel dit natuurlijk nog kan veranderen. Wat me ook opvalt, noem het maar beroepsmisvorming, is dat ze al een vrij goede pengreep hebben.

2 opmerkingen:

Ann, mama van Sara en Laura zei

Wat mooi gekleurd van Dina en Lien, hier kunnen ze dat nog niet hoor. Onze twins schillen zoveel niet he (2,5 maand).

Jef and Lan zei

Jill kan dat ook nog niet, maar ze is ook wel wat jonger. Nu tekent ze alleen maar strepen. Ze kan wat leren van Dina en Lien!