Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 16 juni 2008

Hij is besteld !

Nog 1 weekje en dan heb ik hem, mijne nieuwe fiets met alles erop en eraan ! Het is even een flinke investering, maar ik heb echt ne nieuwe nodig, want diegene die ik nu heb is 17 jaar oud ! Ik heb die destijds nig gekregen met mijn plechtige communie (stamt nog uit het tijdperk, zonder vitessen ), dus een nieuwe fiets is echt wel aan de orde. Volgende week maandag wordt hij in de winkel geleverd en zetten ze de fietsstoetjes enzo er nog op, dinsdag ga ik hem dan afhalen. Ik heb weer gekozen voor het merk Oxford, mijn oude fiets is ook van dat merk en daar heb ik dus héééél lang mee kunnen rijden. Laten we hopen op een zalige zomer, zodat we al die fietsroutes eens kunnen uittesten,... zeker diegene waarvoor we hebben geposeerd !

2 opmerkingen:

Bianca zei

Fietje, mooie fiets ...spijtig dat je zover af woont anders zouden we hem eens kunnen testen :d

Mooie kiekjes van je meiden ...wat groeien ze!

Vinke zei

de mijne is nog steeds niet binnen *zucht*...

Inderdaad wel duur he zo'n fiets, maar ja, het gaat lang mee he.