Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 1 juni 2008

Luieren, braderijen, kermissen

Vandaag waren de meiden wat te vroeg wakker naar mijn zin (6.00), hoewel zij al vol energie zaten, was ik nog moe en zo heb ik dus een groot deel van de voormiddag nog op de zetel doorgebracht. Ik weet het, foei, maar het weer was hier ook maar triestig, buiten konden we niet veel doen en de meiden waren heel flink aan het spelen. Gelukkig kwam de zon piepen na de middag, dus zijn we de fiets opgesprongen en naar de braderij geweest in het nabije dorp. Een terrasje gedaan, een paar keer gratis op de paardjesmolen en de meiden waren ook content. Daarna zijn we iets verder gefietst, want aan de andere kant van Beerse was het kermis. Tante Ann, nonkem Gert en ons Kato kwamen ook, nonkel Dave, tante Heidi, Renske en Yente waren er al. Eendjes vissen, in de vliegtuigjes, op de echte paardjes, de meiden vonden het weer allemaal dolle pret. Tegen 17.00 zijn we naar huis gefietst, want papa ging nog vissen met Stijn. Ik ben met de meiden ook nog even gaan kijken, veel werd er niet gevangen, dus zijn we ons daar maar gaan amuseren in de speeltuin ! (by the way: er werd geen enkele vis gevangen)

Geen opmerkingen: