Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 12 juni 2008

ziek, zieker, ziekst

Sinds het weekend is het bij
ons een echte ziekenboeg ! Het begon met ons dina en haar vijfde ziekte, vrijdagavond. Zaterdag en zondvoormiddag is ze daar heel ziek van geweest maar zondagnamiddag leek er geen vuiltje aan de lucht en zijn we nog gaan fietsen. Ze is ook zonder koorts gaan slapen, dus mocht ze van mij maandag naar school gaan. Zondagavond kreeg ik last van een zere keel, maar ik dacht dat thee en citroen dat wel zouden verhelpen. Niet dus... Na een hels dagje op school (gelukkig zonder kinderen, we hadden pedagogische studiedag) ben ik 's avonds toch maar naar de dokter getrokken. Verdict: een besmettelijke amandelontsteking met uitstralingspijn. Amaai en die pijn, ik voelde met net 80 jaar oud, zo'n zere beenderen had ik. (Op maandag kregen we ook telefoon van school dat de meiden terug koorts hadden, Bart is ze gaan halen om verder uit te zieken.) De dokter schreef me verplichte bedrust tem vrijdag voor en straffe antibiotica. Al eens proberen te rusten met twee actieve kinderen in huis ? Dat gaat dus niet he ! Dinsdagavond is Bart dan gevolgd, ook een amandelontsteking. Hopelijk zijn we tegen vrijdag allemaal genezen, want we hebben een feest en zondag is het hier braderij en we hebben de meiden konijntjes beloofd ! (en dat gaan ze niet vergeten, vrees ik)

5 opmerkingen:

katcat zei

Ocharme, veel beterschap aan iedereen.

Lieze zei

Dat is, als die bal aan het rollen is... peter en ik hebben zo eens met buikgriep gezeten en dan actieve kids in huis...
Om gek van te worden als ge zo ellendig zijt!

Veel beterschap daar hè!

Ann, mama van Sara en Laura zei

Veel beterschap Fietje en Bart. Hopelijk genezen tegen morgen het feest.

Bianca zei

Véél Véél beterschap daarbij jullie ..

els zei

gaat het al wat beter fietje?