Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 1 januari 2009

Beste wensen voor 2009

Gisteren hebben we oudjaar gevierd met moeke & vokke hondjes, tante Ann, nonkel Gert & Kato en met tante Heidi, nonkel Dave, Renske en Yente. Eerst hebben we lekker gegeten, ons dina en lien hebben flink gegeten, daarna hebben alle kids flink samen gespeeld. Natuurlijk waren er ook de nieuwjaarsbrieven voor tante Ann en nonkel Dave. En dit jaar kenden de mopjes hem flink van buiten! En hun atribuut sloot perfect aan bij hun brief. De meiden hebben het tot 23.00 volgehouden en toen was het echt tijd om te gaan slapen. Vandaag hebben ons dina en lien ook hun briefje flink "voorgelezen" aan tante Tinne en vokke. De meiden kregen weer leuke cadeautjes, waarvoor allemaal dank ! Om 13.00 uur werden we dan aan de andere kant van de familie verwacht, weer lekker gegeten en de meiden kregen twee leuke spelletjes van tante Chris. (nogmaals dank u !) Ook nu hebben de meisjes weer flink gespeeld met Jens, Ian en Esther.


Hun briefje ging als volgt:
Mijn kersboom is groen
ik geef je een zoen.
Mijn kerstbal is blauw,
ik hou van jou.
Mijn kerstboom is klaar
gelukkig nieuwjaar !
Van je kapoen,
...

foto's van oudjaar volgen nog ...

Geen opmerkingen: