Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 19 januari 2009

Vanaf nu ben ik een dertiger !

Het is zo ver, vanaf vandaag ben ik geen twintiger meer, maar een dertiger. Erg vind ik het absoluut niet, elke leeftijd heeft zijn charmes !
Maar sinds een 4 tal jaar vind ik mijn verjaardag net iets specialer dan vroeger.
Vier jaar geleden lag ik te rusten in gasthuisberg, Leuven.
Vier jaar geleden was ik aan het luisteren naar de hartjes van mijn mopjes !
Vier jaar geleden genoten Bart en ik van onze laatste uurtjes met zijn twee !
Vier jaar geleden vroegen we ons af of alles ok zou zijn met de meiden !
Vier jaar geleden was ik enorm zenuwachtig op mijn verjaardag !

3 opmerkingen:

Ann zei

Een hele dikke proficiat van ons allemaal!

Ann, Gert, Karen* en Kato.

Unknown zei

Een gelukkige verjaardag!!!

Lieze zei

en zie nu 4 jaar later!!!