Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 21 maart 2009

Fietsen !

Na 3 dagen met mijn klas, was ik super blij om mijn mopjes terug te zien. Ik heb ze natuurlijk wel gehoord via de telefoon, maar dat is toch anders. Voor de middag mag ik uitslapen,... is wel nodig na die vermoeiende dagen. 's Middags eten we samen en wachten we op tanta Ann, nonkel Gert en Kato. Zij gaan met ons mee fietsen. We fietsen naar Turnhout op zoek naar enkele spulletjes en gaan we nog lekker eten in de " waterput" , njam njam. Nadien fietsen we verder en rijden we langs het pand waar "mijn restaurant " meespeelt, prachtig pand trouwens ! We rijden via het bels lijntje weer naar huis en gaan verder genieten van de zon in de tuin ! De meiden op de trampoline, wij ... op een tuinstoel ! :)

Geen opmerkingen: