Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 25 juni 2007

2 keer uitgeregend

Wat een super leuke dag moest worden, is dan toch wel een beetje in het water gevallen door de overvloedige regen. Zaterdag was het schoolfeest op mijn school " Duizend en één nacht was het thema ". Een maand heb ik intensief met mijn klas geknutseld, maar geen enkel werkje hebben we kunnen redden. :( Aangezien ons schoolfeest zich voor meer dan 80 % buiten afspeeld, is het dus echt wel in het water gevallen. Ondanks al dat watergeweld was het wel leuk hoor, maar veel minder druk dan andere jaren. De poppenkast en de vertelhoek waren zeer in trek bij de kinderen; en ook de playback was een succes. De kindjes van mijn klas hebben dat heel flink gedaan !

De tweede keer dat we die dag werden uitgeregend, was op het feestje van nonkel Dave. (jaja 30 jaar al ! ) Hij had wel rekening gehouden met het slechte weer en tenten gezet, maar het was toch wel wat fris. De meiden hebben zich van het slechte weer weinig aangetrokken en hebben zich heel goed geamusseerd. En wat een babbelmiekes zijn het toch,... het heeft even geduurd, want ons dina en lien hebben een echt tweelingtaaltje, maar nu komen er al zinnetjes uit en elke dag wel enkele nieuwe woorden. Wat me ook opvalt is dat ze de woordjes ook meteen vrij goed uitspreken. Weet je wat ook begint te komen ? Kleuren; hoewel eerst nog alles (bauw (blauw) )was, begint er nu ook rood en geel uit te komen. Goh ik ben toch zo fier op mijn mopjes,... nog even en het is vakantie, ... We gaan een leuke (hopelijk warme) zomer tegemoet !

2 opmerkingen:

katcat zei

Jammer van het schoolfeest in de regen en je werkjes die verwaterden...

Ik denk ook steeds: elke regendag nu is er hopelijk één minder in de vakantie...

Groetjes!!!

Ina zei

Hé Fietje , tover nu maar een lach op je gezicht met of zonder zon...vakantie!