Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 29 augustus 2008

Klasdag

Wij hadden deze avond (late namiddag) klasdag bij ons dina en lien,... we wisten al wel dat ons dina bij juf hilde in de nijntjesklas zou zitten en ons lien bij juf els in de dribbelklas.
Ons dina haar symbool is dit jaar een paraplutje, of zoals zij zegt pluuuuuuuuutje. Ons lien haar symbool zijn kersjes. Goh wat tonen ze nu groot als ik ze naast de andere kinderen zie ! Alles werd weer goed bevonden en ze wilden absoluut nog wat op de speelplaats spelen ! Jaja het was weer dolle pret.
Dan naar de andere school,... de mijne. Ik had vandaag personeelsvergadering. Deze middag kreeg ik te horen dat ik 31 kindjes mag verwelkomen maandag ! Hoe en wat,... ik heb er geen idee van hoe ik dat ga doen of waar ik ze allemaal moet zetten aangezien ik maar banken heb voor max 24 kindjes. Ik hoop dat er nog wat afvallen of... gesplitst worden maar ik vrees er voor. (maar duimen jullie toch nog mee ? ) Zie je mij al schilderen met 31 kindjes ? Of ze leren schrijven ? Het is wel duidelijk dat de school weer enorm gegroeid is, in de kleuterschool zijn er veel inschrijvingen en ook in de lagere school ! Ik heb wel weer 1 dag dat ik al om 14.30 naar huis kan, nl op dinsdag dus dan kan ik de mopjes zelf van school gaan halen.
En we tellen af ... nog 3 nachtjes slapen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk! Wat worden ze al groot hé! Wout start in november ook in de nijntjesklas ... Enheu, 31 kindjes ... ik duim mee dat er gesplits wordt!!!

Lieze zei

en hoe is de eerste schooldag meegevallen voor de meisjes maar ook voor jou?

zijn er al weggevallen?