Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 11 augustus 2008

Zonnekind, zonnestraal, zonneland,...

Jaren geleden, toen ik nog in mijn opleiding zat had ik een abonnement op zonnekind, zonnestraal en zonneland. Uiteindelijk heb ik dat abonnement nadien ook nog gehad, 5 jaar om precies te zijn. Maar aangezien onze school dat ook heeft, verdwenen de mijne in een doos, om er daarna niet meer naar te kijken. Ondertussen heb ik me op drie dagen tijd door al deze dozen geworsteld en alle bruikbare dingen zoals prenten, knutselideeën, verhalen eruit gescheurd, geordend en geplastificeerd. Een hels karwei, maar ik ben blij dat ik ervan af ben ! Ondertussen ben ik ook stillekes begonnen met al wat voor te bereiden voor het nieuwe schooljaar. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes ik in de las zal hebben. De luisterhoek ben ik verder aan het uitwerken en ook de bundels van wo zou ik weer wat willen aanpassen. Voor de juffen die meelezen: ik wil graag een nieuwe bundel maken over boeken, info en tips zijn welkom !

Geen opmerkingen: