Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 1 augustus 2008

Warm, warmer, warmst

Wat hebben wij de afgelopen week gedaan ?

28 juli:
We staan op met stralend weer, we brengen de hele dag buiten door in het zwembad en op de trampoline. Vandaag had ik ook mijn 2de les van start to run.
29 juli:
Ook vandaag is het hier in de Kempen weer bakken geblazen. Het zwembad brengt de verfrissing die we nodig hebben. 's Avonds doen we nog een toerke met de fiets en eindigen we op het terras van moeke en vokke hondjes. Tante Ann, nonkel Gert en ons Kato zijn er ook. Terwijl de volwassenen iets drinken en babbelen, spelen de kindjes met het keukentje.
30 juli:
Gisteren hebben we afgesproken dat ons Renske vandaag komt spelen. Om 7.00 zet tante Heidi ons Renske af bij ons. De meiden slapen nog, terwijl ze anders vroeg wakker zijn. Ik ontbijt samen met ons Renske en we kijken nog wat naar Plop. Om half 9 zijn de meiden wakker. Eerst spelen ze een beetje binnen, maar het is al snel lekker warm buiten. Het zwembad wordt gevuld en de meiden zitten er de hele tijd in. 's Middags eten we lekkere frietjes met kipnuggets voor de kindjes en steak voor mij en Bart. Een bumba ijsje is het dessert. De meiden hebben alledrie de hele dag flink samen gespeeld, van ruzie is geen sprake geweest. Tegen 17.00 zijn we dan naar het huis van Renske en co gefietst waar we werden getrakteerd op lekkere aardbeien.
Ik loop ook vandaag mijn 3de les van start to run, het gaat me goed af ! Nu krijg ik 2 dagen rust.
31 juli:
Puf, puf, puf, het is nu al dagen zéér warm weer, maar vandaag is toch een record. In een mum van tijd schiet de temperatuur boven de 30 graden. Vandaag dus weer absoluut zwembadweer !! Bart is iets vroeger thuis dan normaal. We eten samen spaghetti en doen nog een fietstochtje door ons dorp.
1 augustus:
Het is iets minder warm dan de afgelopen dagen en er is meer wind. We besluiten om te gaan fietsen en de vlieger mee te nemen. Ons dina en lien vonden de vlieger wel leuk, spijtig genoeg lukte het vliegeren niet altijd even goed. We hebben onze fietstocht dan maar verder gezet. We zijn ook nog wat gaan winkelen, we aten lekkere croques en nadien hebben de meiden nog leuk gespeeld in de tuin. Ze hebben samen met hun poppen gepikke nikke. (gepicknicked) Bart en ik deden ondertussen nog wat huishoudelijke taken.
En zo is de eerste maand van de vakantie ook weeral een feit. Morgen komt tante Tinne thuis van Peru,... we zijn benieuwd.

Geen opmerkingen: