Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 20 augustus 2008

Voorbereiden

Terwijl de mopjes flink samen spelen, ben ik stilletjes begonnen met voorbereiden voor het komende schooljaar. Gisteren vond ik enkele leuke taalspelletjes op het net, die ben ik nu aan het afwerken. Verder vond ik ook nog werkbladen, die ik mits een kleine aanpassing kan gebruiken. Voor de rest is het vooral mijn luisterhoek die ik verder moet afwerken. Ik moet alles nog inspreken via de computer, maar dat gaat nu eenmaal niet met wakkere actieve kleuters in huis ! Het begint ook bij mij stilletjes te kriebelen, hoeveel kindjes ga ik dit jaar hebben ?

1 opmerking:

Unknown zei

Ja, hier ben ik ook teug aan het werk geslagen (en dat is alles behalve simpel met zo'n twee kapoenen in huis). Ik kijk er wel naar uit, heb 'mijn mannen' wel gemist :-)