Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 15 oktober 2008

Drie maal geknipt !

Zalig toch, een namiddag je laten verwennen bij de kapper. Om half twee werden we bij de kapper verwacht, eerst waren de meiden aan de beurt, daarna ik. Eerst was het niet echt naar de zin van ons dina en lien, stil zitten is nu eenmaal niet iets wat ze graag doen. Maar wat afleiding met leesboekjes doet wonderen ! Er werd bij beiden een dikke 10 cm afgeknipt en kregen zo weer een mooie frisse coupe. De meiden werden beloond met een lekkere lolly. Ik heb ze dan snel naar huis gebracht samen met moeke en dan was het mijn beurt. Ook bij mij is er een pak haar gesneuveld , maar ben heel blij over het resultaat !

4 opmerkingen:

Ina zei

Mooi hoor zowel bij de kids als de mama!

Veerle zei

Chique Fietje,bij zijn allen een heel stuk eraf.
Mooi.
Wie zijn de volgende?

Lieze zei

amai sofie!
Knap!!
Een heel mooi modelleke!

De dames uiteraard ook

Vinke zei

tof! wel jammer dat je je meisjes hetzelfde hebt laten knippen, nu ken ik hen nog steeds niet uit elkaar... 't zou handiger zijn moest de ene lang haar hebben en de andere kort haar :p