Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 29 oktober 2008

Namiddagje koken

Joehoe, mijn rug is stukken beter en ik kan eindelijk weer vrij normaal uit de voeten. Vandaag had ik beloofd dat ons Renske mocht komen spelen en mocht komen helpen met cakjes maken. Kort na de middag ben ik ze gaan halen bij moeke Chris en konden we erin vliegen. Tante Tinne is ook komen helpen. We hebben vanille en chocolade cakjes gemaakt en daarna versierd. De meiden hebben dat weer goed gedaan. Nadien hebben ze nog flink gespeeld en hebben tante Tinne en ik nog lekkere soep gekookt. De meiden beginnen eindelijk... soep te eten. Het gaan nog echte goei eters worden hoor !


2 opmerkingen:

Vinke zei

dat zijn mooie cakejes! Fijn dat jullie de dagen leuk weten te vullen en dat het beter gaat!

groetjes

Anoniem zei

sofie, bedankt voor je kaartje en dat je die hele mooie tekst met me wou delen!
Ina