Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 4 oktober 2008

Herfstwandeling

Aangezien ik met een nieuw thema gestart ben op school, nl Herfst, is het weer tijd om op jacht te gaan naar verschillende blaadjes en herfstvruchten. Tijdens mijn loopmomenten heb ik zo het bos dichtbij ons (her)ontdekt. Zaterdagmiddag beslissen we dat we gaan wandelen, nonkel Dave, Tante Heidi, Renske en Yente gaan ook mee. We vertrekken aan de bekende (?) looypaal, een eeuwenoude arduinen scheidingspaal op de grens tussen Beerse, Turnhout en Vosselaar. Daar vertrekken we met onze wandeling. Onderweg is het blaadjes rapen en ook veel herfstvruchten vind ik hier terug. Dankzij het vochtige weer vinden we hier ook al hele mooie paddenstoelen. De meisjes hebben alledrie dolle pret, terwijl Yente besluit om een dutje te doen in de buggy. Zowel ons Dina, als ons Lien en Renske zijn heel enthousiast en geinteresseerd in alles. Ze zoeken mee naar blaadjes, paddenstoelen en vooral héél veel eikels ! Onze wandeling heeft 2 u en een half geduurd en we hebben ongeveer 6 km gestapt, waarvan de kindjes er volgens mij toch ook een 5 tal km zelf van hebben gestapt en gelopen ! 's Avonds eten we nog allemaal gezellig samen en dan is het tijd voor bed, want morgen is het weer een nieuwe dag !


Geen opmerkingen: