Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 3 juli 2007

Creatief met zoutdeeg

Nu het vakantie is, kon ik eindelijk werk maken van ons knutselnamiddagje met mijn mopjes. Mama annouk heeft het enkele weken ook eens gedaan met haar kadees, en die vonden dat heel leuk ! Na even googlen heb ik gevonden hoe ik de zoutdeeg moet maken en hoelang de werkjes in de oven moeten. Tante Tinne heeft ook vakantie en die komt mee knutselen ! Het maken van de deeg was heel leuk, natuurlijk moeten ze alles zelf doen, wat veel gemors tot gevolg heeft, maar straks eens goed stofzuigen en dan met nat, en dan zie je dat toch niet meer. Eerst vonden ze het deeg maar wat onwenning, maar dat duurde niet lang. We zijn er toch een dikke twee uur mee bezig geweest en de meiden vonden het leuk. De werkjes zitten nu in de oven te bakken..

2 opmerkingen:

katcat zei

Leuk dat ze er zo lang zoet mee waren! Ik wou het deze week ook doen maar wacht nog tot mijn twee logeetjes weg zijn want met zes kindjes zie ik het niet zitten.

Inge & Wouter & kids zei

heel tof, Fietje!!!
Jouw meisjes zijn kleutertjes aan het worden!!