Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 19 juli 2007

Shoppen !!!!

Gisteren was het weer een drukke maar aangename dag ! In de voormiddag zijn we naar de markt in B gewandeld. Veel was er eigenlijk niet te zien, dus hebben we maar een terrasje gedaan en kibling gegeten. Kort na de middag zijn we samen met tante Ann, nonkel Gert en Kato naar Breda gereden om te shoppen ! Waar ik eigenlijk voor ging, heb ik niet gevonden(schoenen), maar ik vond wel andere leuke dingen. Voor mezelf kocht ik een mooie rok en bijpassend topje. Voor ons dina en lien rokjes, tshirts, haarspeldjes en zelfs al winterjassen. Lijkt een beetje onozel he, nu het hier zo warm is, maar ik zag ze hangen en vond ze zo leuk. (aan zelfs nog leuker ! zoooooo schattig).
Een kleine pfffffff op het einde van de dag, ons lien had 39,4 °C koorts en deze morgend nog steeds. Ze eet nu (ook ons dina) echt wel héél weinig, dus er zal wel iets wringen. Morgenvroeg naar de kinderarts. Ze zijn nu toch op korte tijd, beiden al een paar keer ziek geweest vind ik. Niet leuk !
Voor de rest is iedereen hier op vakantie, moeke en vokke zitten in Egypte, tante Tinne in Australië, dus moeten we ons alleen bezighouden. Lukt ook wel hoor ! :)

3 opmerkingen:

Vinke zei

amaai ze zien er groot uit die jassen!

Ina zei

Daar wil ik nog niet aan denken aan de winter. laat het maar lekker lang zomeren zoals vorig jaar. gelukkig waren ze tijdens cp niet ziek, beterschap voor je meisjes!

Sofie, mama van dina en lien zei

van de ene op de andere dag, geen zieken meer. ben benieuwd wat het resultaat zal zijn van het uitstrijkje van de mond, maandag