Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 28 juli 2007

Potjestraining 2

Het gaat goed en dat had ik niet verwacht ! Ons Lien heeft nu al twee dagen en een half geen accidentjes gehad, ons Dina in het begin ook niet, maar nu heeft ze 1 accidentje per dag gehad. Goed van hen he !Ze vinden het trouwens verschrikkelijk als ze pipi in de broek doen ! Ik ben heel trots op mijn mopjes, maar er is wel 1 probleempje. Ze willen niet op het potje of op het toilet. Ze wachten tot ze een pamper aanhebben, bv met hun middagdutje (oef ze doen er trouwens terug eentje) of 's nachts. Ik weet niet of dit echt een probleem is. Iemand tips ?

1 opmerking:

katcat zei

Ik denk dat ze goed bezig zijn. Op het forum zei ik al dat ik denk dat het een normale fase is dat ze nu 'wachten' om pipi te doen tot ze hun pamper aanhebben.