Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 26 juli 2008

Een warme, fijne dag !

Ik weer eens gelijk gekregen, van uitslapen was er hier weer helemaal geen sprake. Om 7.00 waren ons dina en lien al wakker ! Bart is met ze naar beneden gegaan en ik heb nog wat kunnen snoezelen tot 9.00 uur. Daarna toch maar opgestaan en ontbeten. Daarna heeft iedereen zich omgekleed en ingesmeerd, want we zijn onze fiets opgesprongen. We zijn naar moemoe gereden, die in het rusthuis in Rijkevorsel ligt. Daar hebben we even op het terras gezeten, iets gedronken en wat gebabbeld. Terug zijn we iets anders gefietst, om te stoppen bij nonkel dave, tante heidi, renske en yente. Hier konden ons dina en lien ook weer goed spelen ! Tegen 16.00 zijn we dan naar huis gereden, om de auto te nemen en richting sportwinkel te rijden. We kochten voor ons beiden (bart en ik) nieuwe loopschoenen en een (broek)rokje à la tennisrokje voor mezelf. Na het winkelen zijn we nog even gestopt bij ons evy en bart, want die waren in de tuin aan het werken en dat wilden we wel eens zien ! Uiteindelijk zijn we er weer blijven hangen en hebben we er nog lekkere frietjes van de frituur gegeten. Tegen 20.00 waren we dan thuis, de meiden hebben dan nog met papa op de trampoline gespeeld, terwijl ik het bad al voor hen liet vollopen. Tegen 21.00 lagen ze dan in hun bed. Het is te merken dat het vakantie is, want ons dina en lien liggen veel later in hun bed dan gewoonlijk,... maar het weer is toch ook zo mooi he !?
Om 21.15 ben ik dan gestart aan de eerste les van : Start To Run Met Evy Gruyaert.
De reden waarom,ik start met start to run is heel simpel. Toen ik deze morgend een jeansrok wou aandoen, merkte ik meteen dat die niet meer comfortabel dicht ging,... tijd dus om er iets aan te doen. De eerste les heb ik ondertussen achter de rug en die is goed meegevallen. Hopelijk de rest ook ...

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Sofie!

Veel succes met het start to run programma. Vandaag heb ik de eerste les ook weer achter de rug en ik hoop nu verder te komen dan de vorige keer ;) .

Groetjes en geniet nog van de meiden en de vakantie!
Marjan