Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 3 juli 2008

Vakantieeeeeeeeeeeeeee

Nu is het echt een feit, het is juli en dus grote vakantie ! Wat hebben we de afgelopen dagen zoal gedaan ?

1 juli:
zalig weertje, hier in de Kempen. Om 9.00 zat ik al met ons dina en lien in de tuin gezond te ontbijten ! Moeke is die dag ook nog langs geweest om met ons op de trampoline te springen. Aangezien het hier rond 13.00 super heet was, 33°C hebben we ook verkoeling gezocht in het water. Papa Bart heeft 's avonds ook het net rond de trampoline gehangen, nu is het een pak veiliger om te springen !


2 juli:
Ook nu vollop zon ! Zalig gewoon, als dit nu eens altijd kon zijn. Onze dag begint vandaag eigenlijk hetzelfde als gisteren, rustig wat eten in de tuin en daarna spelen, spelen en spelen ! Ik voel me nu veel geruster, omwille van het net rond de trampoline, de meiden genieten van het springen. Spelen met zand vinden ze ook nog steeds geweldig, zeker als ze dan ook nog eens met water erbij mogen knoeien ! Vele zandtaarten werden er vandaag gebakken ! Spijtig genoeg zijn we kort na de middag naar binnen moeten vluchten, want het is hier beginnen regenen en het is niet meer gestopt. Pfffffff


3 juli:
Nog steeds regen hier,... en als ik naar buiten kijk zie ik gewoon dat het niet zal beteren. Ik besluit naar tante Tinne een sms te sturen en vraag haar of ze mee pudding (uit pakjes, jaja
ik weet het, maar dat had ik nog in huis
) komt maken en schilderen met de meiden. In de voormiddag poets ik de boven, terwijl de meiden op de computers/speelkamer spelen. Het pudding maken stelt niet zoveel voor, maar ons dina en lien vinden het geweldig !
Na het maken van de pudding zijn we gaan schilderen, dat is iets wat ons dina en lien heel graag doen. Wat ben ikk blij dat ik dit jaar dopido voor hen beiden heb aangeschaft. Alle A3 prenten heb ik eruit gehaald, ze hebben nu keuze genoeg om te schilderen. Ook de doos schelpen, die ik van de zee heb meegebracht worden geschilderd. Zo wordt het dan toch nog een fijne dag !
Na het avondeten is hier dan toch nog opgeklaard en zijn we nog wat gaan springen op de trampoline en gaan spelen met onze konijntjes !

2 opmerkingen:

Lieze zei

das nog een idee, de schelpjes van aan zee verven

Bianca zei

Fietje, de meiden hebben zich blijkbaar nog niet verveeld ....