Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 8 september 2008

Druk !

Druk ! Dat is eigenlijk het perfecte woord om alles samenvatten van de laatste dagen. Nu het weer school is, is het toch even wennen om weer in de routine te komen. Dit jaar sta ik er op school ook alleen voor, geen parallel leerkracht en dat is toch ook even wennen.
Zaterdag zijn we gaan shoppen ! Eerst zijn we voor winterschoenen geweest voor de mopjes, ons lien vond meteen haar (en mijn :) ) goesting, ons dina was iets moeilijker, want die had in een andere winkel ook al mooie gezien. Uiteindelijk zijn we naar de eerste winkel gegaan, en hebben we haar schoentjes moeten bestellen, want die waren er niet meer in haar maat in de kleur die zij (en ik ) wilden ! Daarna ben ik mijn bestelling nog gaan afhalen bij filou, kocht ik nog pyjama's in de hema, zijn we gaan eten, daarna nog voor papa t shirts gaan kopen, vond ik in de villa happ nog twee kei mooie tenues voor de mopjes (kon ze echt niet laten hangen) en kocht ik ook al een heleboel broekkousen, want vorig jaar zat ik ineens zonder en kon ik er nergens nog vinden. Mijn meiden zijn bijna klaar voor de winter ... hoewel die nog lang mag wegblijven van mij !
Zondag waren we van plan om te gaan zwemmen in Turnhout, maar daar bleek de wildwaterbaan stuk te zijn, dus zijn we maar doorgereden naar Eindhoven om te gaan zwemmen in Tongelreep. Moeke, vokke en tante Tinne waren er ook bij. Het was weer dolle pret, ons dina en lien zijn echte waterratten. Na het zwemmen hebben moeke en vokke nog getrakteerd op lekkere chinees. Nadien nog wat voor school gewerkt en het weekend zat er weer op.

Geen opmerkingen: