Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zondag 14 september 2008

Na twee weken school...

... is het genieten van het weekend. Zaterdag zijn bart en ik beiden gan lopen in de voormiddag, na de middag zijn we naar Baarle Hertog gereden. We hoopten daar wat spulletjes, meer bepaald dvd's te vinden van pippi langkous, want ons dina en lien zijn er zot van. Helaas onze trip was voor niks ! We hebben er nog gegeten en zijn daarna naar dreamland gereden om twee gezelschapsspelletjes te kopen voor de mopjes. Ze hebben nu de leeftijd dat ze al even een spel kunnen spelen. Ze kozen voor ezeltje strek je en koetje boe.
Vandaag zijn we gaan zwemmen in het Netepark. Moeke, vokke, tante Tinne, ons Evy en Bart waren ook mee. We hebben weer flink gespetterd en gespatterd, het weekend was weer veel te snel voorbij !
PS: Moest er iemand een video/dvd vinden van pippi langkous, laat je het dan even weten. We hebben er 1( zie afbeelding), die wij (bart en ik ) al helemaal van buiten kennen.

4 opmerkingen:

Vinke zei

normaal gezien hebben ze er bij bart smit.

Jef and Lan zei

Ik zal eens zien of ik dat hier kan vinden. Soms vind ik wel van die dingen (raar maar waar).
Iets anders: waar kan ik het programma "start to run" vinden?
groetjes, Jef

Ann zei

Hey Jef,

Je kan start to run nog op verschillende sites vinden. Dit is er één van: http://geblogselte.blogspot.com/2008/03/start-zelf-ook-ne-keer.html

(Sorry Sofie, héél onbeleefd van mij om in uw plaats te antwoorden.)

Jef, sinds enige tijd kan ik niet meer mee lezen op uw blog (omdat hij enkel toegangelijk is voor vrienden). Ik vond het echter héél leuk om af en toe mee te genieten van jullie leven in Vietnam. Zou het mogelijk zijn om mij ook toe te voegen aan je 'vrienden'?

Ann, de (schoon)zus van Bart en Sofie

Lieze zei

toychamp heeft er ook.
Wij hebben er 2 maar dat is wel van de echte pipi niet de cartoonversie