Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 29 september 2008

Naar de zoo

Toen ik zaterdagavond aan de meiden vroeg wat ze zondag graag zouden doen, kreeg ik te horen: naar de dierentuin. Ik keek naar het weerbericht en zag dat het goed was ! Zo kwam het dat we zondagmorgend samen met moeke en vokke op de trein stapten richting Antwerpen. We kwamen mooi op tijd aan (10.00), even aanschuiven aan de kassa en naar binnen. Ons dina en lien wisten niet waar eerst kijken, ze vonden het allemaal even interessant. Stillekes begon de zon er ook door te komen en het werd aangenaam warm. We hebben echt op ons gemak door de zoo gelopen, de buggy was weer handig voor de tassen, want veel hebben ze er niet in gezeten ! 's Middags hebben we heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant ! Tegen 16.00 zijn we nog even het Stad ingetrokken voor een verdiend ijsje om daarna weer de trein op te stappen. We waren op een redelijk uur thuis, nog snel wat gegeten, in bad en de kindjes doodmoe in bed ... en wij moe op de zetel ! Weer voor herhaling vatbaar ! We hebben ook beslist dat we ons een abonnement gaan aanschaffen, want vanaf volgend jaar moeten we ook voor de meiden betalen (nu konden ze nog zo mee binnen, hihi), ik krijg blijkbaar ook nog eens 20% korting met mijn lerarenkaart op een abonnement, dus onze centjes hebben we er na 1 bezoekje aan de zoo en eentje aan planckendael er al uit !

een selectie uit de meer dan 200 foto's:





1 opmerking:

Joke zei

Wat zien ze er blij uit met de girafjes.
Mooie foto van de leeuw !