Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 15 september 2008

Start to run - update

1 min lopen, 1 min stappen, 2 min lopen, 2 min stappen,... het lijkt al zo lang geleden. In de grote vakantie ben ik gestart met het loopprogramma start to run... en ik volg het nog steeds ! Vandaag heb ik les 22 gelopen,... voor wie in de buurt woont,... dat is van waar ik woon tot aan de lichten aan Van Roey en terug. Een hele afstand al,... en ik ben er trots op. Ik voel dat mijn conditie er sterk op vooruit is gegaan, ik word minder snel moe, mijn ademhaling blijft goed en ik recupereer snel. Al deze dingen motiveren me om na deze reeks, ook de 2de te proberen, nl. van 5 km naar 10 km. Ik hoop dat het mij lukt.

2 opmerkingen:

Bianca zei

Fietje, super jong ! Waar een wil is is een weg zeggen ze dus ...op naar de 10km

Lieze zei

ik wil er ook mee starten...
Maar ga ook al naar de fitness...

wanneer hè!!