Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 10 april 2007

Ai ai ai oorontstekingen

Ik wist niet wat ik zag deze morgen op mijn wekker. Ik moest zelfs twee keer kijken (moet ik altijd, want ik zie ni goed he :) ), het was kwart voor negen en de meiden lieten nu pas van zich horen ! Joehoe, dit is echt een unicum. Al enkele dagen is de eetlust van mijn mopjes weer drastisch verminderd. Dit gebeurt wel meer, en meestal maak ik me er niet druk over, maar nu werden ze weer wakker 's nachts en dat doen ze al anderhalf jaar niet meer. Ook overdag hadden ze wel eens lastige momenten, maar ik dacht dat het de leeftijd was. Sinds we terug zijn van zee, zitten de meiden ook weer met een vieze hoest, die maar niet wil overgaan, dus zijn we daarnet toch nog maar naar de kinderarts geweest. Verdict: beiden een infectie aan de luchtwegen en ... een oorontsteking. Een oorontsteking, dat was nu echt wel het laatste waar ik aan gedacht had. Ons lien heeft niet eens koorts gehad en ons dina enkel gisteren na de middag. En ze lieten ook niet merken dat ze oorpijn hadden ofzo,... ach ja, het is nu zo en over een week zouden ze genezen moeten zijn. Behandeling: 3 keer per dag AB en 2 keer per dag aerosol.
Voor de rest zijn we vandaag ook nog naar Turnhout geweest (met tante Tinne), want ik had hier nog wat papierwerk liggen dat inorde moest worden gemaakt. En nu het vakantie is, kan ik dat allemaal lekker zelf doen. Eerst via de belastingen om een brief terug te geven met ons rekeningnummer, want jaja we trekken terug (wist ik al, dankzij fiscoweb, maar het is wel 300 euro meer, dus ne meevaller), daarna nog langs de ziekenkas en de vakbond,... hihi vandaag eens een keertje allemaal om terug te trekken in plaats van te betalen. Verder ben ik nog steeds op zoek naar simpele witte sokken voor de meiden, heb alle winkels hier in Turnhout gehad,... uitverkocht of ze hadden enkel gekleurde.. Daarna lekker gaan eten in het wafelhuis, lekkere spaghetti en als dessert ijijijijijijijssssssssssss !!!

1 opmerking:

Lieze zei

klinkt me bekend in de oren!!
Letterlijk en figuurlijk!
Ons klein mannen hebben ook ten volle van pasen genoten, maar volgens mij iets te fel met de oren in de wind gezeten... ze hebben moeilijke nachten, typisch voor oorontsteking, want als ze liggen doet dat feller pijn... 39,5° koorts...
Komt vocht uit zen oren, zevert veel, gaapt veel!!!
Ik denk dat we het ook zitten hebben... straks naar de homeopaat, dat is dan weer 1 pilleke en tis over!
En voor de rest junifen, is eveneens ontstekingswerend, dus de beste remedie tegen de oortjes...
Allez succes dan voor de komende dagen, uw laatste dagen verlof, verpleegsterke spelen