Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 11 april 2007

Gevonden !!! Witte sokken !!!

Jaja, wie had dat nu gedacht, ... op de markt in Beerse vond ik dus simpele witte sokken voor mijn mopjes ! Gisteren heb ik dus alle winkels in Turnhout gehad, en overal waren ze uitverkocht of hadden ze enkel gekleurde sokken. De meiden hebben ons ook vandaag getrakteerd op uitslapen, het was weer kwart voor negen. Snel snel gegeten en dan zijn we vertokken richting markt. Daar zaten vokke, nonkel Dave, Renske en Yenthe ons al op te wachten. Eerst snel een terraske gedaan (op aandringen van het mannelijk gezelschap) en dan lekker gaan slenteren op de markt. Héél veel vond ik er niet te zien, tja ik ben nu ook geen echt marktmens, ik ga liever voor de verschillende winkels ! :) Bij de viskraam hebben we lekker kibling gekocht, het eerste waarvan ons lien nog eens echt goed heeft gegeten. (volle melk drinken ze hier altijd heel goed, ook als ze ziek zijn) Ondertussen was tante Ann en Kato ook aangekomen en zijn ze met ons verder over de markt gedaan. Vandaag was er dus een grote delegatie Van den Ackerveken 's aanwezig ! Nog een lekker terraske na de markt en dan richting moeke en vokke Beerse. Daar hebben de meiden, ondanks hun ziek zijn, toch flink gespeeld en ne lange dut gedaan !
Voor de rest, valt hun oorontsteking goed mee. Ons dina pakt de AB heel goed, met ons lien is het soms worstelen. De aerosol laten ze nog steeds goed toe !

Geen opmerkingen: