Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 28 april 2007

Bakken en braden

Bakken en braden was het ! Als het goed weer is, dan is het in de Kempen altijd nog iets warmer. Zo kwam het kwik vandaag weer zonder problemen aan de 30°C. Wat kan je doen met zo'n warm weer.... in het water zitten. Na het ontbijt zijn we richting dreamland getrokken om een glijbaan te gaan kopen, eentje dat we in het zwembad kunnen zetten. We hadden al wat op internet gekeken en er eentje gekozen, maar toen we daar aankwamen leek dat maar iets kwakkelachtig. Uiteindelijk kozen we voor het duurdere, veiligere en steviger model van little tikes. Fijn was het wel, toen we aan de kassa bijna 40 euro minder moesten betalen, want blijkbaar stond die in de reclame. Goed voor ons ! Na nog een tochtje door de winkel, dada gaan zeggen aan Bumba, reden we richting magazijn om de glijbaan af te halen. We schrokken wel even, want het was een serieuze doos die niet in onze grote koffer pastte. Oeps, terug naar huis, ons dina en lien gaan afzetten en dan de zetels plat, zo kon de glijbaan er net in. Thuis werd de glijbaan meteen in elkaar gezet en kon het waterplezier beginnen.
Weet je wat nog zo leuk is aan goed weer ? Terwijl ons dina en lien zo flink spelen, kan ik in mijn zetel in de zon gaan zitten en lezen. Lezen, dat doe ik heel veel in de zomer. Zo heb ik dit weekend voor de tweede keer Het Bernini mysterie gelezen. Zalig boek, veel beter dan de DaVinci Code. Terwijl ik lees, kan ik me alles zo goed inbeelden. Zo hoop ik ooit eens naar Vaticaanstad te gaan om al de monumenten die in het boek worden beschreven te gaan bezichtigen.
's Avonds zijn we gaan bbq en bij nonkel Dave, tante Heidi, Yente en Renske. Ook tante Ann, nonkel Gert en Kato waren van de partij. Weer heel lekker gesmuld, zelfs de mopjes hebben flink gegeten en gespeeld. Groot was ook onze verbazing, toen het ineens half elf bleek te zijn. Dit vonden we echt wel laat genoeg, snel nog opgeruimd en dan naar huis vertrokken. De meiden lagen om elf uur in hun bed ! Nog nooit was het voor hen zo laat !

Geen opmerkingen: