Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 16 april 2007

Lekker weertje zeg !

27°C, zo warm was het vanmorgen in mijn klas. Pfff de hitte was niet te doen. Alle ramen open en de deur ook en dan viel het nog mee. De kinderen hadden precies allemaal een deugddoende vakantie gehad, want ze hebben flink gwerkt. Het laatste uurtje van de dag ben ik buiten gebleven ! Snel ons dina en lien gaan halen en dan nog lekker buiten spelen in het zonnetje. Tegen zes uur in bad, lekkere fles melk, de laatste keer AB en nog ne aerosol. Sinds kwart na zeven liggen ze te knorren. Het weekend en het terug vroeg opstaan heeft zijn tol geeist ! Ikzelf kan ook beter wat vroeger in mijn beddeke kruipen, want ik geraakte er vanmorgen ook niet zo goed uit... ,maar eerst heroes zien, ne frisse douche, misschien nog wat lezen en dan dodo doen... morgen weer werkendag !

2 opmerkingen:

katcat zei

Ha, ik zit nu twee (vier) afleveringen Heroes achter. Straks naar Prison Break kijken.

Groetjes!

Ina zei

Ik blijf ook fan van de serie!