Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 23 april 2007

Fietstochtje !

Eindelijk, na maanden om te moeten rijden, kan ik dus sinds 20 april terug via de afrit 22 Vosselaar, Beerse. Het schilt me toch 15 min, wat ik al vrij veel vind. Het doet deugd om op een nieuwe baan te rijden, het rond punt dat ze gemaakt hebben is toch echt wel gemakkelijk. Gisteren hebben we de fiets genomen en zijn we naar de kinderboerderij gereden. Spijtig genoeg waren er niet veel dieren te bespeuren, enkel de eenden en ganzen waren er. Heel raar, geen schapen, geiten, koeien, paarden,... spijtig een kleine teleurstelling. We zijn dan maar verder gefietst naar het rond punt, om het nu eens van de andere kant te bekijken. Awel, dat hebben ze dus goed gedaan.? Het is stukken veiliger dan eerst, nu moet je geen gekke toeren meer uithalen om te kunnen oversteken om naar de Lilse Bergen te gaan. Daarna zijn we een terrasje gaan doen, maar spijtig genoeg was de speeltuin er echt niet veilig, we hebben dus snel ons drinken opgedronken en verder gefietst naar moemoe en vovo nieuw dreef. Daar konden ons dina en lien wel naar hartelust ravotten.... Wat een zalig weer toch de laatste dagen... hopelijk blijft het lekker lang zo !

3 opmerkingen:

Ina zei

Goed om te weten dat ik weer langs daar kan rijden. De Lilse bergen, heerlijke zomervakanties heb ik er door gebracht en de geur van het dennewoud is in mijn geheugen gegrift!

katcat zei

Oh wat ben ik jaloers op 'fietstochtjes'... Voor ons echt niet haalbaar, voorlopig.

Sofie, mama van dina en lien zei

als het weer hij het toelaat zijn we weg met de fiets ... vinden ze heel leuk !