Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 13 april 2007

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk,...

27 °C, zo warm was het vandaag in onze tuin. Normaal hadden we vandaag een twindate in 't Mierennest in Hamme, maar met zo'n goed weer moet je niet binnen, maar buiten zitten ! Eerst was ik van plan om naar de Zoo te gaan, maar dat is even uitgesteld !
Tante Tinne is tegen de middag naar ons gekomen, en zijn we gaan wandelen aan de konijnenberg. Leuk dat het was ! Ze hebben weer veel gezien, getetterd, bloemen geplukt, gelachen, gelopen, gevallen. We zijn ook langs de toekomstige school van de mopjes gewandeld en op de vraag of ze hier wilden komen leren en spelen kreeg ik een ja ! Ben eens benieuwd wat het gaat zijn als 1 september is. We zijn ook een lekker terraske gaan doen in de Cirrek , tante Tinne at een lekkere pannenkoek en de mopjes en ik een ijsje !! Mmmm. Toen we na de wandeling thuis kwamen, was het super warm en kon ik het niet langer aanzien, dat mijn mopjes nog een jasje droegen. Van hun oorontsteking hebben ze eigenlijk geen last meer en hun hoest is al een pak minder, dus... jassen uit ! Zalig toch, de zon, vogels die fluiten, lachende kinderen in de tuin,... wat wil je nog meer ?

5 opmerkingen:

Ina zei

Echt zomerweertje in de kempen hè. Hier zeuren ze al voor het zwembadje...

katcat zei

Waarom gaan ze niet naar jouw school? vraag ik me nieuwsgierig af...

katcat zei

... Zo vrolijk was ik nooit!
zong Alfred Jodokus Kwak.

Sofie, mama van dina en lien zei

wij wonen in Vosselaar, ik werk in Deurne. Ze zullen naar de school gaan waar ik vroeger zelf ook ben geweest. Als ze nu in Deurne zouden komen, zullen ze een pak minder vriendjes hebben van hier; en het is toch leuk om in de vakantie bij vriendjes te gaan spelen...

katcat zei

Ik dacht dat je in je buurt lesgaf, vandaar. Nu snap ik het volkomen.
Leuk dat ze naar de school zullen gaan waar jijzelf ging!