Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 17 februari 2007

Buiten spelen ...



Wat een prachtige dag was het vandaag. Het zonnetje heeft hier de hele dag geschenen ! Zoals iedereen wel weet, zijn ons dina en lien geen uitslapers. Zelden slapen ze langer dan 7.00 uur en als het al eens gebeurd dan slapen ze maximum tot half 9. Zolang ze 's nachts goed slapen vinden we het niet al te erg om op te staan. Ook vandaag was het klokslag 7.00 dat de meiden wakker waren. Mama, papa en gelach hoor je dan. Papa Bart zei dat hij wel ging opstaan, zo kon ik wat langer blijven liggen, mmmmmmmm het hele bed voor mij alleen.
Mijn niet zo grote etertjes aten vrij goed lasagne deze middag, daarna konden ze in bad, want we moesten naar een fotoshoot. Mooie kleren, haren in twee staarten, zo zijn we vertrokken. Ze zijn heel flink geweest tijdens de shoot, ik hoop dat het mooie beelden zal opleveren. Daarna zijn we nog even iets gaan drinken met nonkel dave, tante heidi, renske en yente. Zij zijn daarna ook nog naar ons thuis gekomen. Ons dina en Lien hebben dan nog heel goed samen gespeeld met ons renske buiten. Ze hebben gefietst, geschommeld en van de schuif af gegleden...

4 opmerkingen:

katcat zei

O, wat wou ik dat de eerste bij ons eens om 7u of later wakker was...
Groetjes!

Sofie, mama van dina en lien zei

wij zouden soms wel willen dat ons dina en lien eens een keertje uitsliepen,... we kruipen zelf soms te laat in bed en dan kunnen we er 's morgens ni goed uit.

Inge & Wouter & kids zei

Ook eens op je blog geraakt.

Hier is Arnoud onze wekker: klokslag 6u met een variatie van een half uur (ervoor of erna), winter en zomer, wekedag of weekend. Ik zou ook graag willen tekenen voor 7u!!

Sofie, mama van dina en lien zei

he inge, fijn om iets van je te horen. Alles goed met je en de kids ? Mis je schrijfsels op het forum...