Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 21 februari 2007

Ti ti ti ...

Ti ti ti ti tidetidi, dat is wat ik al enkele weken na het werken hoor, maar nu dus de hele dag. Vanaf het moment dat ons dina en lien wakker zijn, willen ze muziek horen en dansen. En niet zo maar de radio he, nee nee, het moet tititi zijn. Hiermee bedoelen ze Thor, met een tocht door het donker. Zolang ze tititi horen is alles inorde, maar als dan het tweede liedje opspringt, dan is het neeeeeeeeeee tititi, dus moet ik het nogmaals opzetten. Nu staat de cd speler dus ingesteld op repeat ! Ook met K3 kunnen ze nog vrede nemen, maar dan moet het wel ya ya yippie zijn. Jaja mijn meisjes met hun eigen willetje gaan al dansend door het leven ! Het filmpje hiervan hebben jullie nog te goed. Zodra ik de info van Ina (nogmaals bedankt) eens goe dheb doorgenomen en ik weet hoe ik het hierop moeten zetten, ... dan krijgen jullie het ook te zien !

4 opmerkingen:

Ina zei

Ik ben heel benieuwd...Hier staat dat liedje ook in de top 3! Ze zingen het in hun bedje

Ellen zei

Laat ze tititi maar eens voor onze Kurt zingen, die hoort da graag

;-)

Groetjes,
Ellen

muzemans zei

ante zijn haar mag zelfs niet meer geknipt worden om te lijken op thor!

katcat zei

Ja, Fietje, dit begint zo en voor je het weet mag je niets anders meer draaien dan K3, Plop, Samson en Gert en dergelijke.
Vooral in de wagen...
Maar het is natuurlijk wel schattig dat de kindjes interesse krijgen voor muziek.