Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 20 februari 2007

Een dagje buiten spelen ...

Wat een prachtig weer was het vandaag. We zijn opgestaan met een zonnetje; en dat heeft hier eigenlijk de hele dag geschenen. Zalig gewoon. Moeke en tante Tinne zijn met de mopjes een goede wandeling gaan maken, zodat ik hier alles nog eens heel goed kon poetsen. Ik ben er meteen goed ingevlogen en ons huis ziet er weer spik en span uit ! Na de wandeling hebben we nog goed buiten gespeeld, ons dina en lien kunnen daar zo van genieten. Volgens mij denken die: "dat het maar snel altijd zo'n goed weer is, zodat we altijd buiten kunnen spelen." En eigenlijk,... ik zit er ook op te wachten. Het tuinstel terug buiten, de parasol op zijn plaats, het zwembadje, op blote voeten lopen, bikini aan, .... dat het maar snel begint te zomeren. Vanavond zijn we ook gaan eten bij moeke, vokke(mijn ouders) en tante Tinne. Wij wonen in het begin van de straat en zij op het einde. Samen met moeke zijn we helemaal te voet naar daar gestapt. Ons dina en lien hebben dat eigenlijk vrij goed gedaan, ze bleven goed op het voetpad, stopten af en toe, ze hadden veel intersse in de bomen enzo... het heeft hen moe gemaakt. We hebben er lekkere pasta gegeten en als dessert een ijsje. Wat kennen ze het geluid van een ijskar toch al goed ! Nu liggen ze al een uurtje te knorren,... hopelijk iets langer dan deze morgen !

6 opmerkingen:

Vinke zei

nee nee nee!!! Niet te snel zomeren hoor! Want onze terras moet eerst gelegd worden!!! (hihi)

Ellen zei

Hey Sofie,

Inderdaad, was het al maar zomer, terug de leuke kleren aan en verlof. Moeten nog eens afspreken om met onze Jens en Ian en jullie allemaal naar ne speeltuin te gaan.
Groetjes,
Ellen

katcat zei

Wij wachten ook vol ongeduld op de zomer...
Gelukkig krijgen we al op tijd en stond een voorproefje.

Sofie, mama van dina en lien zei

Hey Ellen,
Zeg maar wanneer,... er zijn binnenspeeltuinen genoeg, die van in westmalle vind ik best wel goe voor ons mopjes, en voor onze jens en ian ook wel denk ik !

Ellen zei

Hey Sofie,

Ik zal eens aan ons Brit vragen om eens naar dieje speeltuin te gaan.
Voorkeur voor zaterdag of zondag.

Schoon foto's :-)

Groetjes,
Ons Ellen

Sofie, mama van dina en lien zei

hey ellen, eerder ne zondag, aangezien wij steeds gaan zwemmen op zaterdag.