Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 27 februari 2007

Herinneringen ...

Ik weet niet goed wat het de laatste tijd is. Misschien omdat ons Renske (nichtje) sinds kort naar school gaat. Omdat er nieuwe babytjes, onze Yenthe en Kato, er zijn ?Of omdat ons dina en lien ineens alles alleen willen doen. Ik denk soms met een beetje heimwee terug aan 2 jaar geleden. Nog even en ze mogen naar school; de maanden vliegen gewoon voorbij en mijn kleine prutskes worden groot. Ik merk het aan hun karakter, aan hun kleren :) , aan de woordjes, ... aan alles. Normaal moet je op het kaartje klikken, maar blogger wil niet mee vandaag, ... dus hier is de link... kijk maar eens !



http://www.video4all.nl/src/win_video.php?cid=AO@E@hFrnZV5UoLWmrdqN





2 opmerkingen:

Lieze zei

Zeg nie meer, ik weet wat je wil zeggen...

katcat zei

Heel schoon!!!!!!