Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 26 februari 2007

Vakantie voorbij...

Na een weekje super quality time met mijn meiden, moest ook ik vandaag weer aan het werk. De meiden zijn weer bij moeke gebleven; ze hebben ook een drukke dag gehad, want ze zijn op bezoek geweest bij tante Ann en Kato. Toen ik ze ging halen, stonden ze al te wachten en werd ik luidkeels onthaald met mama mama. Thuis hebben we een lekkere peer en banaan gegeten, in bad geweest, nog een beetje gespeeld, papje gedronken en hup in bed. Pffffff de tijd vliegt als ik zo weer aan het werk ben, maar nog 5 weken en dan is het al paasvakantie; joehoe dan zitten we een weekje in Nieuwpoort. Bart is ook vandaag met de auto op groot onderhoud geweest, pfff dat kost veel zeg. Alles was ok, dus al zeker geen extra kosten daar.
Dankzij vinke heb ik ook het programma: windows movie maker ontdekt, ... tja ik kom een beetje laat op gang, maar begin het wel allemaal te leren. Ben wat aan het oefenen met het maken van een filmpje,... als ik er content mee ben, dan zal ik hier een link plaatsen.

Geen opmerkingen: